top of page
  • Instagram
  • Facebook

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Reklamace

Doporučujeme, aby zákazník zkontroloval zásilku ihned po obdržení zboží. Pokud zákazník zjistí poškození zboží po jeho převzetí, má 2 dny na uplatnění reklamace ode dne doručení zboží u dodavatele nebo kurýrní službě. Pokud zákazník odmítne poškozené zboží převzít, je s ním sepsán reklamační protokol a další vyřizování reklamace probíhá ve spolupráci s dodavatelem a kurýrní službou s lhůtou 30 dnů. Zákazník se může informovat o stavu reklamace e-mailem: info@vinesencia.cz

 

O výsledku je zákazník informován dodavatelem či přepravní firmou telefonicky, nebo elektronickou formou.

 

Reklamace zkaženého korku nebo kvality vína jsou přijímány pouze do 14 dnů od data přijetí objednávky kupujícím. Při reklamaci jsou uznány pouze prokazatelné senzorické závady kvality vín.

 

Kupující se zavazuje skladovat zakoupené zboží (víno) v následujících podmínkách: v suché místnosti mimo dosah přímého slunečního záření, při teplotě 5 °C až 20 °C. Víno musí být skladováno ve vodorovné poloze. 

Pokud kupující zjistí zkažený korek a chce jej reklamovat, je povinen do 24 hodin od okamžiku kdy údajná reklamace vznikla, vyfotografovat korek z několika úhlů, aby jej dodavatel mohl ověřit, dále je kupující povinen vyfotografovat láhev naplněnou minimálně ze 3/4. Fotografie musí kupující zaslat na e-mail: info@vinesencia.cz s uvedením čísla objednávky. Kupující musí reklamované víno předat prodávajícímu nejpozději do 21 dnů, aby mohla být reklamace vyřízena.

bottom of page